Kevään treenitavoitteita + Go Expo -lippuarvonta!

Mihin tähtään tällä hetkellä, ja minne olen taas tyhmästi ilmoittautunut?

Tajusin tänään, että ensi viikolla on jo maaliskuu. Maaliskuu! Vastahan oli marraskuu! Alkuvuosi on mennyt vähän puolivaloilla, ja kevään lähestyminen hämmentää.

Treenaaminen on jäänyt alkuvuodesta todella pahasti muun elämän jalkoihin. Olen käynyt salilla ja juoksemassa, mutta tavoitteellisuus on viime viikkoina tekemisestä puuttunut.

Ensisijainen tavoite nyt on saada säännöllisyyttä treenaamiseen. Olen tehnyt valtavasti töitä ja ollut sen verran väsynyt, että kovia treenejä en ole tehnyt ollenkaan. Nyt alkaa taas helpottaa, ja tavoitteena on päästä käymään säännöllisesti salilla tekemässä crossfit- ja voimatreenejä sekä juosta ja pyöräillä tämänhetkistä pidempiä matkoja.

Kisakalenterissakin on odottamassa pari tapahtumaa. Toukokuun lopulla suuntaan Kuusamoon elämäni ensimmäiselle ultramatkalle (53 km) Karhunkierrokselle. Jännittää! Kauhistuttaa! Kesäkuussa olen menossa jälkeen Jukolan viestiin. Vaikka tavoitteet ovat enemmänkin peruskunnon ja voimatasojen korottamiseen liittyviä, motivoivat konkreettiset kalenterissa olevat jutut kovasti.

Ensi viikolla järjestetään muuten taas perinteikkäät Go Expo -sporttimessut Helsingin Messukeskuksessa! Tämän kunniaksi arvon muutaman lipun tapahtumaan:

Mitkä ovat omat treenitavoitteesi? Kommentoi alle maanantaihin 26.2. mennessä, niin olet mukana lippujen arvonnassa! Voittajat saavat piletit sähköpostiinsa, joten muista jättää lomakkeeseen myös mailiosoitteesi!

Liput on arvottu, onnekkaat voittajat ovat nimimerkit Eve ja Mika-Lie! Liput löytyvät sähköpostilaatikoistanne 🙂 

// Liput messuille tarjoaa Go Expo

RSS
Facebook
Facebook
Instagram

Previous

Merinoelämää

Next

Taviksen tavoitteellisen treenaamisen todelliset haasteet

19 Comments

  1. Iitu

    Nyt ihan ensimmäisenä tavoitteena ois juosta maraton loppuun asti. Viime vuoden yritykset tyrehty juoksijan polveen & helteeseen. Nyt on hoidettu lonkkaa/polvea kuntoon & opeteltu juoksemaan kelin mukaan eli luotto on kova, että 42,2 kilometriä saadaan täyteen myös lappurinnassa!

  2. Jeejee

    Suorittaa kaikki Crossfit Open 2018 lajit ja ylittää itseni niissä sekä tehdä oikeasti pk-lenkkejä, vaikka ne olisi kuinka tylsiä ja puuduttavia 😀

  3. Letti

    Itse olen ottanut tavoitteeksi saada enempi liikkuvuutta kehoon.

  4. Eve

    Harrastaa liikuntaa monipuolisesti ja siten pysyä pois ”telakalta”.

  5. Laura

    Maraton on aina hyvä tavoite. Takana 4 mutta kaikki mennyt vähän niin ja näin ilman tavoitteellista treeniä. Viides siis tälle kesälle, kiitos!

  6. Emu

    Tällä hetkellä tavoitteena on uusi pb puolimaratonilla ja ensimmäinen maraton syksyllä.

  7. TTS

    Tavoitteena ois opetella käsilläseisonta.

  8. Tavoitteena on olla niin hyvässä kunnossa, että jaksaa kaiken mitä haluaa! Etenkin työpöivistä pitää selvitä vapaille illoille energisenä.

  9. Aikku

    Ikuisuus tavoitteet: säännöllisyys treenaamiseen ja liikunnan ilon löytäminen/ylläpitäminen. Parempaa cooper-kuntoa ja voimatasot vähintäänkin niille vanhojen hyvien (mutta ei mitenkään kovien) aikojen tasolle.

  10. Niina Hartikainen

    Tavoitteena on osallistua toukokuussa karhunkierroksen lyhyemmälle matkalle ja pariin muuhun polkujuoksupuolikkaaseen. Ja toivottavasti vielä maratonillekin.

  11. Leena

    Kuntouttaa syksyllä leikattu nilkka ja aloittaa juoksu pikkuhiljaa monen vuoden tauon jälkeen

  12. Mäkin tajusin just, että Karhunkierrokseen on enää kolme kuukautta, enkä ole treenannut ollenkaan tarpeeksi. 😱 Eli NUTS KK ja yleensäkin taas jonkinmoinen säännöllisyys tekemiseen on mun kevään tavoitteita. 😃

  13. Jukka

    Oma tavoite on päästä taas kovempaan treeniin kiinni.

  14. Mika-Lie

    Tavoitteeni on käyttää lahjaksi saamani kuntosalin kymmenen treenikerran kortti kokonaan.

  15. Johanna

    Bodom traililla olisi tarkoitus mennä kohtuullista kyytiä maaliin asti. Myös kympin ja puolimaratonenkkojen parantaminen tavoitteena.

  16. Sanna

    Mun tavoite on oppia vetämään leukoja nimenomaan myötäotteella enemmän kuin yksi kerrallaan!

  17. Eeva

    Tavoite on saada liikunnasta säännöllinen osa elämää ja liikkua vähintään pari kertaa viikossa.

  18. Ida

    Lisätä liikkuvuutta 🙂

  19. Anna

    Mulla on leuanvetotavoite ja tavoite saada lisää säännöllisyyttä ja keveyttä juoksemiseen.

Vastaa

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén